Brīži, kad trenējamam imūnsistēmu un atpūšamies!


Kāpēc vieni slimo, citi neslimo? Te iespējams var ļoti daudz diskutēt un atrast iemeslus gan objektīvus, gan subjektīvus. Kāds nekad neslimo, jo viņš nezin, ka šis ir laiks slimošanai. 

Citam trūkst mammas mīlestības. Vēl kāds ir aizmirsis ieplānot atpūtu, jo tad atpūta ieplāno pašu. Kāds saslimst, jo pa TV saka, ka ir sākusies epidēmija un visi tulīt slimos. Kādam ir bijis antibiotiku kurss un zarnu flora vairs nav resistējoša pret vīrusiem (slimošana atkārtojas apmēram ik pēc 6 mēnešiem).
Bet kādam nav laika slimot, jo ir labākas lietas, ko darīt 

Interesanti, ka puisis, kurš ir iemīlējies līdz ausīm, naktī -15 grādos sēžot zem meitenes logiem nesaslimst, kas parāda, cik ļoti milzīga ietekme mūsu imunitātē ir augstu vibrāciju emocijām. Kad ir “skābs” ģīmis, tad arī ķermenis ir skābs 

Ko Tu vari darīt, lai ātrāk tiktu uz kājām:

1. Izslēgt no uztura visus iekaisumu un zarnu pūšanos veicinošos produktus. Piena p.,miltu p., cukuri - saldumi, kafija, dzīvnieku izcelsmes produkti.

2. Gavēnis, vismaz 24-36h. Pavērojiet mazos bērnus, kad viņi ir slimo. Viņi tik pat kā neēd, kad slimo. Tikai vecāki ir izdomājuši, ka guļot gultā vajag enerģiju. Badojoties, ātrāk pazūd iekaisumi, organisms netērē enerģiju gremošanai un atjaunojas zarnu mikrobioma flora (2/3 imunitātes ir zarnās). Kad beidzam gavēni, tad atgriežamies pie veģetāras pārtikas mazos daudzumos.

3. Ūdens (tīrs, negāzēts). Vitāli svarīgs elements, lai organisms izvadītu lieko un atjaunotu bioķīmiskos un fizioloģiskos procesus organismā. Dzeram vairāk kā ikdienā.

4. Miegs un pastaigas dabā. Šī kombinācija strādā fantastiski. Miegā atjaunojas organisms, bet pastaigā mēs darbinām vielmaiņu.

5. Karstie upeņu, ingvera, dzērveņu dzērieni. Mans favorīts - kurkumas dzēriens ar citronu.

6. Mainām, paaugstinām savu vibrāciju. Neskatāmies negatīvu, nevajadzīgu informāciju, izvairāmies no telefona. Klausāmies labu mūziku. Neceļam zvanus, kas neraisa pozītīvas emocijas (tā ir izvēle).

7.2x dienā pa 20min. elpojam caur degunu 5-5-2 (ieelpa-izelpa-pauze) un koncentrējamies uz pateicības sajūtu. Tas ieved visu organsimu koherentā stāvoklī, kur sākas atjaunošanās procesi. Pateicības sajūta ir maģiska, jo momentāni mainās šūnu, sirds un smadzeņu uzvedība.

8. Vakuuma banku terapija lieliski uzlabo organisma aizsargspējas un relaksē ķermeni.

9. Bišu maize - dabīgie multi vitamīni, kurus organisms pilnvērtīgi spēj izmantot.

Slimošans brīžos var likties, ka esi pazaudējis laiku un neko nevari darīt, bet var arī savādāk. Tas var būt laiks sev, lai iepazītu un mainītu lietas.

Šie ietekumi nav tikai tiem brīžiem, kad slimojam. Šie ir arī lieliski ietekumi, lai nesaslimtu.

Vērojam - Pamanām - Mainām

Sagatavoja Artūrs Ķirps

"Dzīves elpas" VIESISTABĀ Artūrs ciemosies jau 2020.gada janvārī. Pieteikties uz tikšanos vari šeit 



Dalīties sociālajos tīklos: