FAQ jeb biežāk uzdotie jautājumi

 thinkingVēlējos reģistrēties mēneša nodarbībām, ieliku grozā, nospiedu pogu, taču nekas nevērās vaļā?
 Lai pārliecinātos, ka pareizi veicat pirkumu, lūdzu dodieties uz norādīto saiti http://dziveselpa.lv/tu-gribi-apmaksat-nodarbibu-bet-nezini-ka-mes-tev-palidzesim/ un pēc tam mēģiniet vēlreiz.

Reģistrējos nodarbībai, taču nesaņēmu ieejas paroli?
 Vēstules tiek izsūtītas automātiski visiem lietotājiem, kas ir reģistrējušies. Parasti vēstule ar ieejas paroli tiek nosūtīta 1 stundu vai 30 min. pirms nodarbības. Ja reģistrējāties pēdējā brīdī, iespējams, vēstuli ar paroli saņemsiet neilgi pirms nodarbības vai pat pēc tās sākuma. Lai būtu droši, ka visu saņemsiet laikā, reģistrējaties laikus. Uz bezmaksas nodarbībām var reģistrēties jau mēneša sākumā.

 Reģistrējos uz nodarbību laikus, taču pirms nodarbības nesaņēmu vēstuli ar ieejas saiti un paroli?
 Pastāv iespēja, ka gmail.com vēstules mēdz iekrist reklāmas sadaļā, bet, ja jums ir inbox.lv, tad varat paskatīties, vai šī vēstule neatrodas surogātpastā. Vēl pastāv iespēja, ka neesiet līdz galam veicis reģistrāciju. Reģistrācija pilnībā ir paveikta, ja savā epastā saņemat divas vēstules, kur pirmajā apstipriniet savu dalību konkrētajā nodarbībā.

Reģistrējos uz bezmaksas nodarbībām, taču nepiedalījos. Vai ir iespējams noklausīties nodarbības ierakstu?
 Bezmaksas nodarbības ierakstu saņem visi, kas reģistrējušies konkrētajai nodarbībai, arī tad, ja nebūsiet bijis nodarbībā. Pie nosacījuma, ka nodarbības ieraksts ir kvalitatīvi ierakstījies. Visi bezmaksas nodarbību ieraksti ir arī pieejami mājas lapā sadaļā NODARBĪBU IERAKSTI http://dziveselpa.lv/nodarbibu-ieraksti/

 Vai varu apmaksāt visu nodarbību ciklu un saņemt iepriekšējo nodarbību ierakstus?
 Jā, tāda iespēja pastāv, ja vien šo nodarbību cikla ieraksti ir pieejami. Nodarbību ieraksti tiek izsūtīti divu dienu laikā pēc nodarbības. Iesakām līdz nākamajai nodarbībai noklausīties iepriekšējās nodarbības ierakstu, lai varētu sekot līdzi tēmai. Jāpievērš uzmanība, ka no 2015.gada janvāra nodarbību ieraksti ir pieejami līdz nākošajai nodarbībai vai nedēļu pēc nodarbības. Ja tas ir nodarbību cikls, ka ilgst vairāk kā mēnesi, tad nodarbību ieraksti ir pieejami visa nodarbību cikla laikā. 

 Kas ir PayPal?
PayPal ir viens no modernākajiem un lielākajiem, kā arī drošākajiem norēķināšanās veidiem internetā. Maksājot caur PayPal, jūs saņemat pirkuma apstiprinājumu tūlīt pēc apmaksas. Pēc tam jūsu e-pastā no “Dzīves elpas” būs ziņa, ka maksājums ir veiksmīgs un ka vēlāk saņemsiet informāciju par nodarbību vai pirkuma detaļām.

Vai varu apmaksāt izmantojot ibanku?

Jā, no 2015.gada decembra vari veikt maksājumu izmantojot ibanku. Pēc pirkuma ielikšanas grozā un iepazīšanās ar nosacījumiem, izvēlaties apmaksas veidu  – ibanka. Aizpildiet prasīto anketu. Savā e-pastā saņemsiet vēstuli ar maksājuma rekvizītiem. Pēc apmaksas veikšanas jūsu e-pastā no “Dzīves elpas” būs ziņa, ka maksājums ir veiksmīgs un ka vēlāk saņemsiet informāciju par nodarbību vai pirkuma detaļām.

 Esmu iegādājies abonementu uz pasniedzēja nodarbību ciklu. Vai man jāreģistrējas arī uz šī paša pasniedzēja bezmaksas nodarbībām?
 Ja esat iegādājies abonementu uz kāda pasniedzēja nodarbību ciklu un šajā ciklā ir arī bezmaksas nodarbība, tad uz šo nodarbību ir jāreģistrējas atsevišķi. Reģistrācijas forma ir pieejama pie attiecīgā bezmaksas vebināra apraksta.

 Klausoties vebināru, ik pa brīdim pazuda sakari, raustījās skaņa un arī attēls.
 Ļoti bieži tas ir atkarīgs no jūsu interneta pieslēguma veida un ātruma, dažkārt arī no datora pārlūka programmas Firefox vai GoogleChrom. Nereti GoogleChrom ir problēmas ar ieeju vebinārā un tā veiksmīgu klausīšanos. Pirms pieslēgšanās vebināram ļoti ieteicams aizvērt pārējās atvērtās cilnes (citas atvērtās lapas), kā arī citas darbojošās programmas, piemēram, Skype, Torrent utml.

 Vai apmaksu par kursu es varu veikt no citas personas konta?
Jā, var apmaksāt no citas personas konta. Pēc apmaksas veikšanas nosūtiet uz e-pastu dziveselpa@gmail.com informāciju par to, kādu nodarbību apmaksājāt un uz kuru e-pastu nosūtīt informāciju par pieeju nodarbībai.

 Kā es varu dzēst savu e-pastu no datu bāzes, lai nesaņemtu reklāmas no „Dzīves elpas”?
 Jums ir iespēja atteikties no vēstuļu saņemšanas. Katras vēstules apakšā tie piedāvāta iespēja atteikties no turpmākiem sūtījumiem. Sistēma sūta vēstules uz to e-pastu, ar kuru cilvēks ir reģistrējies. Ja gribat saņemt informāciju uz citu e-pastu, tad jums ir no jauna jāreģistrējas ar to e-pastu, uz kuru vēlaties saņemt info. Atsakoties saņemt informāciju uz savu e-pastu, jūs automātiski tiksiet dzēsts no datu bāzēs.

 Apmaksāju kursu, taču netiku uz nodarbību, vai pastāv iespēja saņemt nodarbības ierakstu?
 Ikviens cilvēks, kas apmaksā jebkuru sev interesējošu kursu, pēc nodarbības saņem nodarbību ierakstu neatkarīgi no tā, vai viņš ir piedalījies nodarbībā vai nē. Nodarbību ierakstus parasti saņem divu dienu laikā pēc nodarbības. No 2015.gada janvāra nodarbību ieraksti ir pieejami līdz nākošajai nodarbībai vai nedēļu pēc nodarbības.

 Vēlos noklausīties šodienas nodarbību. Visu aizpildu, man prasa PayPal paroli. Tā arī man neizdodas samaksāt.
 Ja jūs pērkat pirmo reizi un neizmantosiet PayPal kontu, bet maksāsiet ar karti, tad jums ir jāizvēlas opcija „maksāt ar karti” un jāaizpilda visi lauki, bet, ja jūs veicat apmaksu caur savu PayPal kontu, jums ir jāizmanto tas e-pasts un parole, ar kuru esat reģistrējušies PayPal.

 Iegādājos produktu „Dzīves elpas” mājaslapā, apmaksāju pirkumu, taču īsti nav skaidrības, kā varu saņemt šo produktu.
Pēc pirkuma apmaksas uz maksājušā cilvēka e-pastu atnāk vēstule ar aktīvo saiti uz produktu, kas jāielādē savā datorā 48 stundu laikā. Saņemot apstiprinājumu par pirkumu, lūgums rūpīgi izlasīt visu e-pasta vēstuli līdz galam.Ja šādu vēstuli neesiet saņēmis, tad rakstiet uz e-pastu dziveselpa@gmail.com

 Vai, pirms pēdējās nodarbības nopērkot abonementu uz visām pasniedzēja tā mēneša nodarbībām, ir iespēja saņemt visus šī abonementa nodarbību ierakstus, arī iepriekšējos, par kuriem samaksāju tikai pirms pēdējās nodarbības?
 Iegādāties nodarbību abonementu var tikai līdz kārtējā mēneša 10. datumam. Vai līdz konkrētā abonementa pirmajai maksas nodarbībai.

 Iegādājos digitālo produktu (meditāciju), bet uz sava datora nevaru to atvērt.
 Ja iegādājāties saarhivētu (sazipotu) produktu, tad sākumā tas ir jāattaisa, jāatarhivē. Parasti visiem datoros ir attiecīgas iespējas. Ja iegādājāties kādu mp3 vai mp4 audio failu, iespējams, ka jūsu atskaņotājs to neatbalsta. Tad vajag lejupielādēt un uzinstalēt programmu VLC – www.videolan.org.